Der Letzte Tag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Meeting in the Hospital

Ga naar beneden 
+2
Lis.x3
Romi<3
6 plaatsers
AuteurBericht
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:33

Haai mensjes,

weer een verhaal van mij xD
weet niet of jullie dat leuk vinden maarjaa..xD

Deze stond ook op het vorige DLT forum,
dus ik dacht ik dump hem hier ook ff xD

Inleiding:
Dit verhaal gaat over Romi, ze is 16 jaar en woont ergens in de Achterhoek. Ze is op haar school heel populair en bekend. Op een dag krijgt ze een ongeluk en komt ze in coma te liggen. Ze ligt heel lang in coma tot.....

Als er reacties zijn komt er een stukje xD

Liefs,
Romi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Lis.x3

Lis.x3


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Bergeijk

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:35

Tot wat Surprised
Kind! -hmpf-
Meeer <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xlsax.hyves.nl
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:37

Okee,
speciaal voor mijn lieve Lisa<33 een stukje xD
Dit verhaal heb ik overigens met Judith geschreven, geen lid van dit forum. Was wel lid van het vorige DLT forum xD

Deel 1:

Hoi, ik zal me ff voorstellen. Ik ben Romi en ik ben 16. Ik woon ergens in de Achterhoek, maar dat is niet zo interessant. Dat over mij nu back to the future.

Het is weer zo ver, de vakantie is voorbij dat betekent weer een saaie schooldag. Het is acht uur en ik ren de trap af.
‘Dag mam, ik ben naar school’, roep ik en weg ben ik. Op mijn nieuwe scooter ga ik naar Judith toe. Samen rijden we naar school. Op school word ik begroet door de rest van mijn vrienden en gaan we de school in.
‘Wat voor les hebben we’, vraag ik terwijl de bel al 10 minuten geleden is gegaan.
‘Saulus, Duits, maar volgens mij kunnen we beter eerst een briefje gaan halen’, zegt Lisa (een van mijn vrienden) Daar ben ik het mee eens dus ik knik van okee dat is goed.

Tijdens de laatste les van vandaag loop ik een beetje te kloten samen met de rest. We hebben handvaardigheid en zoals gewoonlijk loopt iedereen door het lokaal te schreeuwen.
“Ach nog maar 10 minuten en dan kunnen we naar het winkelcentrum”, denk ik.
Na 10 minuten gekloot gaat eindelijk de bel. Met zijn zessen lopen we de school uit. Ik schrik me dood, daar staat mijn vader met Myriam (de bitch van de school) te praten. Ik loop heel boos naar mijn vader toe.
‘Wat doe jij nou weer hier? En waarom praat je met haar’, schreeuw ik terwijl ik naar Myriam wijs.
‘Ik kom jou ophalen en ik mag toch wel met deze aardige jongedame praten’, zegt mijn vader.
‘Ow had ik nog niet gezegd dat ik de stad in ging. En o ja zij is de Bitch van de school. Dag pap’.
‘Maar maar, ach laat ook maar zitten. Doeg Myriam. En jou spreek ik later nog wel jongedame’ zegt mijn vader boos.

‘Zo daar zijn we ook weer vanaf’, zeg ik opgelucht.
‘Kom we gaan naar de stad’ zegt Lisa.
Ik knik, ‘Shit, ik moet nog naar mijn kluisje voor me helm enzo!’
‘O, geeft niks, we lopen wel even mee meid, ik moet toch nog even wat doen daarzo, eh jongens als jullie nou alvast naar t’ centrum gaan, treffen we jullie daar oké?’ zegt Lisa.
De anderen knikken en lopen richting hun fietsen, terwijl Tessa een peuk aan steekt.
Ik wandel arm in arm met Judith en Lisa richting kluisjes om mijn helm en wat andere zooi eruit te vissen.
Eenmaal aangekomen bij de nog altijd onder gekliederde rode kluisjes, probeer ik mijn sleutel in mijn kluisje te porren.
‘Aaaah, duidelijk aan vervanging toe’ zeg ik terwijl ik mijn kluisje een rot schop verkoop.
‘Jij hebt ook het geduld van een guave wortel hé?’ zegt Judith met een frons in haar voorhoofd.
Lisa schudt verward met haar hoofd, ‘Sorry een wat voor’n ding?’
‘ach laat maar doos!’ zegt Judith lachend en grist het sleuteltje uit mijn handen, port hem zachtjes in het kluisje, piepend en krakend gaat het geval open.
‘Hoe krijg je dat voor elkaar?’ vraag ik verbaasd.
‘De kracht van geduld’ Judith vouwt haar handen zoals een sensai en buigt.
Dan barsten we alle drie in lachen uit, wat heb ik dit gemist in de vakantie.

‘Iel wat ruik ik?’ Ik knijp mijn neus dicht.
Ik kijk Judith aan, die op haar beurt weer naar Lisa kijkt.
Lisa knijpt met rode wangen haar neus dicht.
‘Gheh sorry, ‘k was vergeten dat mijn sportschoenen nog in mijn kluisje lagen’ langzaam vist ze ze eruit en stopt ze ze in haar tas.
‘Ieeeeel!’ gillen we alle drie, Judith drukt snel het kluisje dicht.
Schichtig kijk ik de gang rond ‘fertig?’ gil ik daarna.
Judith en Lisa knikken allebei even heftig, daarna struinen we weer door de gangen heen op weg naar het winkelcentrum!

Als ik de moter van mijn scooter uit zet volgt er een grote grijze wolk die langzaam opstijgt.
Puffend en hijgend komt Lisa de winkelstraat in fietsen.
Ze waait met haar hand om de lucht weg te krijgen en kucht even, ‘Getver, doe maar geen moeite om mij te vergassen hoor!’
‘Sorry, snoes’ zegt Judith, Lisa steekt plagerig haar tong uit waar een piercing op schittert.
‘Toch vraag ik me nog steeds af of dat niet zeer deed’ zegt Judith hardop.
‘Juud?’
‘Hmmm?’ antwoordt ze.
‘Dat zei je hardop hoor, ik weet niet of het de bedoeling was?’ Zegt Lisa met een lachje rond haar mond.
Judith knikt heftig, ‘Ja deze keer was het echt de bedoeling’
Ik rol met mijn ogen, ‘Kom méé, stelletje kletskousen’
Ik trek ze allebei mee aan de kraag van hun jassen.

Gearmd lopen we de straten door, terwijl we jongens kijken.
Op een gegeven moment loopt er een jongen met korte zwarte haren langs, zijn haar zit aan een kant voor zijn oog en is blond gekleurd.
Hij heeft een spijkerbroek met scheuren erin aan en schoenen met rood en zwart geblokte patronen erop.
‘Oeh, 10+’ gilt Judith.

Best lang stuk xD
Reacties?

Liefs,
Romi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Lis.x3

Lis.x3


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Bergeijk

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:43

Lijkt wel school 10+
-plat-
Ieuw vieze sportschoenen xD
Ik sportte altijd in mijn eigen schoenen die ik die dag aanhad xD

Meer lief meisje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xlsax.hyves.nl
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:52

Nu niet meer,
ik ga nu eten xD

Je krijg maybe vanavond nog wel een stukje van mij afro
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
JudithxBill

JudithxBill


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bahnhofstraße 20. Neben Tom und Bill.

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 21:25

Hooooooooooooooi Roomsoesje! <3
Ik ben ook op het forum heur..Hehe, dat jij al die stukjes nog hebt!
Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 21:42

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAiiii Juudsel<333333
Dat zag ik al xD
Tuurlijk heb ik dat nog xD

Liefs
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
BrokenStar

BrokenStar


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nijmegen

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 18:26

ROMI. Jij moet verder. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 20:44

MYRNE,
okeee Very Happy

Speciaaal voor jou een nieuw deel geek

Deel 2:

'10+, ik dacht dat jij iemand anders leuk en knap vond’, zie ik.
‘Wie bedoel je??’, vroeg Judith.
‘Bill, natuurlijk’, zei ik.
‘Ja’, zei Lisa. ‘Dat is lang geleden dat je het over hem gehad hebt’.
‘Tuurlijk, hij is mijn schatje, maar ik mag toch wel naar andere jongens kijken’, zei Judith.
Ik en Lisa knikten van ja. We liepen verder tot mijn telefoon ging.
‘Met mij’, zei ik.
‘(……………..)’
‘Wij zijn nu bij de CoolCat, waar zijn jullie dan?’
‘(……………..)’
‘Wat?? Jullie zijn alweer naar huis? Omdat het zolang duurde? Ach ja ik zie jullie morgen’.
‘(……………..)’
‘Ja, Hou ook van Jullie. Kusjes’.

‘Zijn ze al naar huis?’, vroeg Lisa.
Ik knikte ja.
‘Oke dan. Dan gaan we gezellig met zijn drieën winkelen. Maar gaan we vanavond nog wat leuks doen?’, vroeg Judith.
‘Sorry, maar ik kan niet’, zei Lisa. ‘Ik moet dansen’.
‘Oke, dan gaan wij wat leuks doen Juud’, zei ik.
‘Ik weet wat’, zei Judith. ‘Kletsen over de jongens van Tokio Hotel’.
‘Goed idee’, zei ik,’maar nu gaan we eerst shoppen’.

Die middag toen ik naar huis ging, bedacht ik wat ik ging zeggen tegen mijn vader. Misschien: “Ik ben mijn pilletjes vergeten” of “Er waren aliens in mijn lichaam, dus ik kon niet logisch nadenken”. Ach, laat ook maar zitten, ik hoor zo wel wat hij gaat zeggen.
Toen ik de eetkamer binnen kwam begon de uitbarsting. ‘G*dverdomme, kun je niet meer normaal doen ofzo, ik kwam je ophalen omdat we uit eten zouden gaan. En waarom deed je zo gemeen tegen Myriam? Ze was een heel aardig meisje’, eindigde mijn vader zijn preek.
‘Pap bijna iedereen op school heeft een hekel aan haar en ik ook. Ze is zo gemeen als maar kan. En ik wist dat we uit eten gingen, maar ik had toch gezegd, ik eet thuis wel een pizza’, zei ik.
‘Ach, meid je moet eens leren anders te doen tegen mensen. Deze keer vergeef ik het je, maar de volgende keer heb je huisarrest’.
‘Dankje pap. Ik ga vanavond trouwens naar Juud toe’, zei ik.
Mijn vader knikte van oke, dus ik ging mijn pizza eten.

Die avond ging ik tegen 8 uur op mijn scooter naar Juud toe. Toen ik daar kwam, werd ik hartelijk ontvangen door haar moeder met koekjes en redbull.
Ik had snel mijn jas nog even opgehangen en liep daarna snel naar boven.
Toen ik de kamer van Judith in liep, zag ik haar met een borstel in haar handen staan, ze krijste kei hard mee met Tokio hotel.
‘Gek wijf, zet die muziek is wat zachter!!’ schreeuwde ik boven de stem van Bill uit.
Geschrokken draaide Judith zich om, toen ze mijn zag lachen, verscheen er ook een op haar lippen.
‘Dat is echt lang geleden dat jij aan Bill gedaan hebt’ zeg ik met een knipoog.
‘Mmm, hij blijft lief, lekker, sexy, leuk, knap, het Duitse woord en niet het Nederlandse: geil’ zegt Judith met een mega glimlach.
‘Je vergeet amen’ zeg ik lachend.
Ze knikt vlug en wijst naar haar bed ‘Kom, ga zitten’
Ik plof op het bed neer en kijk naar de poster die boven haar bed hangt.
‘Val niet in de zwijm’ zegt Judith lachend, ze weet dat ik Tom het leukste vind.
‘Weet je waar ik nou echt zin in heb?’ zeg ik plotseling.
Judith kijkt me vragend aan.
‘1 woord: verkleed partij’ Judith begint te stralen als ze het hoort en rent snel naar haar kast toe en begint er van alles uit te smijten.
‘Uh, Juud? Heb je toevallig ook wat voor mij?’ vraag ik terwijl ik aan haar mouw trek.
Ze knikt haar hoofd en smijt een mega grote broek naar mijn hoofd + een XXL T-shirt.
Lachend trek ik de kleren aan, ik moet alleen nog een pet en een haarband.
Ik loop naar haar ladekastje en trek een lade open, eens zien…….
‘Gevonden!’ roep ik opeens.
Judith draait zich om, ‘Wat vind je er van?’ vraagt ze stralend.
‘Wie ben jij?’ vraag ik, ze ziet er echt heel maf uit.
‘Oke het is een imitatie van Bill maar, ik zie er weer is niet uit dus het zal wel weer Georg worden’ ze trekt een zuur gezicht.
‘Gebruiken we dit ook?’ ik wijs naar een fotocamera.
Judith haar ogen glimmen, ze knikt heftig.
Dit is het leukste wat je met je vriendin kan doen!
Tenminste wel met Judith, met Lisa doe ik weer hele andere dingen.
‘Ik wil Georg niet zijn’ ze trekt een pruillip.
‘Gustav?’ zeg ik streng.
Langzaam schudt ze haar hoofd, ‘Bill’ ze kijkt me zielig aan.
‘Oke goed, ik help je wel weer!’ ik duw haar aan de kant en begin in haar kast te neuzen.
Al gauw heb ik alle kleren bij elkaar gezocht, nu alleen het haar nog.
‘Tja, voor je kapsel moeten we naar de pruiken winkel’ Judith kijkt me schaapachtig aan.
‘Kom mee’ ik trek haar aan haar arm mee en ren naar beneden.
‘Mam, ik ben weg….naar de pruiken winkel’ gilt Judith nog naar binnen daarna valt de deur achter haar dicht.
Snel springen we op mijn scootertje, Judith tikt me op mijn schouder.
‘Je hebt Tom zijn kleren nog aan, doos’ gilt ze in mijn oor.
Ik kijk naar mijn benen, inderdaad, die lompe broek zit er nog steeds omheen.
Ik haal mijn schouders op en cross verder.
Als we aan komen sjezen sta ik met piepende banden stil.
‘We moeten opschieten die winkel gaat zo dicht’ roep ik terwijl ik naar binnen ren.
Er staat een mevrouw met blond stijl haar achter de toonbank.
‘Goedenavond’ zegt ze vriendelijk, ik knik.
Judith is onderhand de winkel al in gestoven en past van alles en nog wat op haar hoofd.
Ik loop verder naar achter op zoek naar iets wat op het haar van Bill lijkt.
‘Juud, heb jij al iets gevonden?’
Judith komt naar mij toegelopen met een pruik van dreadlocks in haar handen.
‘Als we daar nou is een staartje van maken en dan onder je pet doen?’ vraagt ze.
Ik knik goedkeurend, zo dat is al 1, nu die andere pruik nog.
Na een paar minuten rond gelopen te hebben kan ik nog niks vinden, dan maar even vragen.
Ik loop weer terug naar de mevrouw die achter de balie staat.
‘Heeft u ook een pruik die hier op lijkt?’ vraag ik als ik het plaatje van Bill aan wijs.
De mevrouw knikt bedenkelijk.
‘Ja, ik geloof het wel’ ze loopt naar achter en komt even later terug met een zwarte pruik.
‘Ja, die lijkt er wel op, die graag’ terwijl ik dat zeg komt Judith naast me staan en legt de pruik met dreads neer op de toonbank.
‘Die ook?’ vraagt de mevrouw, Judith en ik knikken.
‘Dat is dan samen €25 ’
Ik reken af en ren met Judith op mijn hielen de winkel uit, stap snel op me scooter en rijd weg.

----------------------------------------------
Reacties? Foutjes? Iets anders?

Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 20:55

I LIKE TOTALLY LOVE THIS STORY!
3e keer dak hem lees ^^

En asl je nu denkt: WTF!

Ik ebn het....HENK!
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 20:57

ALs der nog 2 reacties komen, een nieuw deel..
Eerder niet Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 21:08

Telt deze mee?
Ik wilde dak kon quoten
Maar me buik doet weer eens pijn O.o
En ouders he :O

Naja
Ik hoop dat je snel verder gaaaat =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 21:25

Jaa hij telt mee hoor Very Happy
Maar nu nog eentje van iemand anders xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimedo 30 okt 2008 - 2:17

ikke..Very Happy

ik ken het verhaal al.Very Happy
maar dat maakt niet uit..
want het is en blijft een leuk verhaal..:3

nou Room snel verdertjjs..Very Happy

Xxx
Princess_Goudhaartjj
Terug naar boven Ga naar beneden
JudithxBill

JudithxBill


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bahnhofstraße 20. Neben Tom und Bill.

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimevr 31 okt 2008 - 23:48

Romihoofd! Dit is reactie drie, dus post maar weer! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimeza 1 nov 2008 - 0:17

Okeee,
Okkeeee,,
Ik doe nu ff niet uitgebreid,
moet namelijk weg Sad

Deel 3:

Als we weer bij Judith aankomen rennen we snel naar boven en beginnen we te lachen.
‘Dat was me wat’, zegt Judith.
‘Ja, maarja wat maakt het uit, we hebben nu pruiken dus we kunnen weer verder met de verkleed party’, zeg ik nog nalachend.
Ik trek de pet weer van mijn kop af en doe de pruik op. Nog snel ff een staart van maken, pet weer op en klaar.
‘Lukt het Juud?’ vraag ik.
‘Jawel, maar als jij me nu ff helpt met die haren, gaat het vast nog wat beter’ zegt ze met een vertrokken gezicht.
‘Ik zal je helpen, dan kunnen we zo gezellig foto’s maken’ zeg ik.
‘Ja’ zegt Judith die aardig hyper begint te worden.
Ik help Judith met haar haren en dan gaan we foto’s maken. Op de eerste foto sta ik met een big grijns van hier tot Tokio Hotel. Als Judith die foto moet maken ligt ze helemaal in een deuk.
‘Wat?’ vraag ik super droog, waardoor Judith nog harder moet lachen. Op een geven moment trekt ze zo’n rare kop als ze aan het lachen is dat ik ook begin te lachen.
Na 10 minuten gelachen te hebben gaan we weer verder, maar nu beginnen we met foto’s maken van Bill. En Judith kan echt precies die kop van Bill na doen, dus die foto’s zijn super mooi geworden.
Als we klaar zijn met de foto’s van Bill, doen we nog een poging op het maken van de foto’s van Tom. En deze keer heb ik geluk, want nu ligt Judith niet in een deuk om mijn grijns van hier tot Tokio Hotel. Na die foto hebben we ook nog wat andere foto’s van mij als Tom gemaakt. Toen we klaar waren, zetten we de computer aan.
‘Gaan we op mijn of jou msn?’ vroeg ik.
‘Doe maar op de jouwe’ zei Judith.
Toen we op mijn msn waren bleek het al half 11 te zijn, dus er waren niet veel mensen meer op msn. Wat sukkeltjes uit andere klassen, meer niet. Dus gingen we de foto’s maar op de computer zetten, ze waren goed gelukt, dus waren wij super blij.
Toen kwam ik op het idee om bij Judith te gaan slapen, dus ik zeg: ‘Juud, kan ik niet gewoon hier blijven pitten, het is nu toch al zo laat’.
‘Vast wel’ zei Judith.
En ze rende naar beneden om het te vragen. 1 minuut later kwam ze alweer vrolijk de trap opgerent.
‘Het mag’ riep ze.
En ze rende nog een trap naar boven om een matras te pakken.
‘Wacht ff muts, ik weet niet eens of ik wel mag’ riep ik haar na.
‘Bel dan ff’ riep ze terug.
‘Okee, maar dan moet je wel je kop houden’ zei ik droog, terwijl ik het nummer intypte.
‘(………..)’
‘Met Romi’.
‘(………………)’
‘Mag ik bij Juud blijven pitten?’
‘(……………………)’
‘Wacht, ik zal het ff doorgeven’, zei ik tegen mijn moeder. ‘Juud het mááááág!’
‘Whieieie’ riep Judith terug.
‘Ja zeg maar tegen pap dat het mag’
‘(………….)’
‘Ja doeg’

------------------------------------------------
Reacties? Foutjes? Tips? Etwas anders?

Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimedi 4 nov 2008 - 0:58

het eerste kan ik je geven..
het tweede niet..
het derde ding.. BLIJF DOOR GAAN..Very Happy
en het laatste..
JE VERHAAL IS UBERSEXY..

maar dat komt omdat jij ook ubersexy bent..Very Happy
nou Roomseltjj..Very Happy
schnell weiteren..Very Happy

Xxx..
Princess_Goudhaartjj
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimedi 4 nov 2008 - 19:06

Okee,
binnenkort meer Wink
ALs der in totaal 3 reacties zijn na deel 3 (er is der dus al 1)
van verschillende personen xD

Cuwl, jij vind mij ubersexy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitimewo 3 dec 2008 - 23:52

ZIJN ER NOG MENSEN DIE DIT VERHAAL LEZEN?
ANDER WIL IK ER EEN SLOT OP!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Meeting in the Hospital Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting in the Hospital   Meeting in the Hospital Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting in the Hospital
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meeting?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Der Letzte Tag :: Fanfiction :: Bandmember & Bandverhalen-
Ga naar: