Der Letzte Tag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [B] You are perfect

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

[B] You are perfect Empty
BerichtOnderwerp: [B] You are perfect   [B] You are perfect Icon_minitimedi 4 nov 2008 - 11:40

Hoe ik het nog uit te leggen? x'D
Lees maar gewooon x'D




Het was vrijdagochtend, de laatste schooldag voor de kerstvakantie, een open podiumdag.
In de aula was een groot podium gebouwd waar mensen konden zingen, dansen, moppen tappen. Alles kon.
Daar stond je dan. Je zong, je bruine ogen glansden, je haar bewoog bij elke beweging heen en weer over je schouders. Je beëindigde het nummer en liep het podium weer af. Iedereen klapte voor me, maar ik klapte het allerhardst.
Je liep naar me toen, ik was blij dat je 2 maanden voor deze dag had gevraagd of we vrienden zouden worden. Je stond nu naast me, ik wiebelde wat heen en weer, ‘je was geweldig.’ Vertelde ik je, het was iets dat ik niet zou kunnen, al die mensen die naar je staren.
’ga je mee zwemmen?’je vraag verraste me, ik sputterde wat tegen. IK wilde eigenlijk helemaal niet zwemmen. Maar toen jij je puppy ogen uit de kast trok kon ik niet meer weigeren.

Ik reed naar huis, je zou me om 1 uur ophalen daar. Zachtjes duw ik de deur open, hij kraakt licht. Een streep vaag licht schijnt de donkere kamer in, stofjes dwarrelen.
Niemand thuis, weer alleen. Langzaam en met tegenzin liep ik naar boven. Uit een la haalde ik een bikini, zwart met een triangel top en boxerbroekje. Hij was al oud maar andere had ik niet, helaas…
Ik trok het aan en schoot daarna in mijn , iets wat wijde, kleren. De spiegel vermeed ik.
Beneden aan gekomen gooide ik een flesje water, een handdoek en een liga in mijn tas. In de keuken pakte ik een boterham en at die zwijgend op. Toen ging de bel. Ik schoot omhoog en greepmijn tas die nu volgeladen was en mijn sleutels. Je stond daar in de deur opening, nauwlettend de bewegingen die ik maakte in de gaten te houden. Het gaf me een onprettig gevoel, ik haatte het als mensen staarden.

Samen fietsten we naar het zwembad. ‘Tom, Brenda, Georg, Margot, Gustav en Chairity zijn daar al.’vertelde je me. In mijn hoofd slaakte ik een noodkreet. De 3 knapste, en arrogantste, meiden van school waren er. Na ongeveer 10 minuten fietsen waren we er, ik werd half meegesleurd naar de kleedkamers. Ik plofte op dat bankje neer en vergrendelde zo de boel. Aan de andere kant hing een spiegel, ik staarde mezelf aan. Mijn schoenen gingen uit en daarna mijn sokken, jas en dan mijn broek. Je klopte ineens op de deur. ´kom je=´vroeg je, je klonk bezorgd. ´Ga maar vast.´zei ik geruststellend terug.
Maar ik was niet gerust, binnen in me zat ik met een groot dilemma.
Ik trok ook mijn trui uit en keek weer naar mezelf, die dikke vetrol zat me dwars. Het wiebelde zo. Iedereen zei het. Zelfs mijn oma, die me daarna ook nog even bonbons aanbood.
´Bolle, vetrollie, dikkie, vetje ´alle scheldwoorden raasden door mijn hoofd, en het ergste was dat ze allemaal waar waren. Ik sloeg mijn handdoek om me heen en gooide al mijn spullen in een kluisje. Ik liep weer langs een spiegel, ik durfde niet te kijken. Ik schaamde me voor mezelf.
Daar liep je met je lange benen en strakke buikje. Ik was dan wel niet kort maar zo jaloers op die benen. En ik was flubberiger. Een ligstoel keek me lokkend aan en daar besloot ik te gaan liggen. Ik rolde me stevig in de handdoek. Ik was bereid mensen te slaan die eraan kwamen.
Ik snoof de chloor lucht op, de warme vochtigheid werkte als een deken. De geluiden werden vager, ik viel in slaap.

Toen een paar tikjes op mijn arm. JE zat naast me, mijn handdoek lag op de grond. Ik griste hem ervan af en bedekte mezelf. Ik keek je angstig aan. ´je bent helemaal niet dik.´zei je. Verbaast keek ik je aan, hoe kon jij nou weten waar ik mee zat. Een veeluitleggend knikje richting die 3 meiden die even verderop stonden legde dat wel uit. Ze hadden weer lopen roddelen. ´Is mevrouw Bolle haar vetrollen weer aan het verbergen.´ riep er eentje, als je niet naar me had gezeten was ik nu weg gelopen en naar huis gegaan. Als jij niet naast me had gezeten was ik waarschijnlijk niet eens gegaan omdat je me dan niet had gevraagd te gaan zwemmen.
Ineens kwam je wel heel dichtbij´you are perfect the way you are.´fluisterde je, je kwam nog dichterbij. Ik kon je warme adem in mijn gezicht voelen. Ik rook deodorant, haarlak en chloor.
Ineens kuste je me. Vol op mijn mond waar iedereen bij was. IK hoorde een hoog verontwaardigt gilletje. Je liet me weer los en fluisterde: ´Ik ben verliefd op je.´
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[B] You are perfect
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Der Letzte Tag :: Fanfiction :: Stand alones-
Ga naar: