Der Letzte Tag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [TC] De waarheid..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Shar.Kaulitz




Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 26-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Bill's haar =]

[TC] De waarheid.. Empty
BerichtOnderwerp: [TC] De waarheid..   [TC] De waarheid.. Icon_minitimema 10 nov 2008 - 20:08

Helloow mensjes !! =D
Jua, ik wist geen normale titel achtig iets.
Dus .. uhm, de titel suckt x'D
Naja,
Veel lees plezier.. [ofzo]
__________________________________________________

[Tom]

"Bill, kom.." riep ik en je gehoorzaamde door mij te volgen.
"Nog niemand die het weet." zei ik en ik gaf je een zoen. "Niemand die het weet." zei jij toen.
We liepen samen naar boven, naar jou kamer toe. Het was 9 uur, en het begon te schemeren.

We weten nu sinds 2 weken van elkaar, dat we meer voor elkaar voelen dan broederliefde.
Dit was echt geen broederliefde, dit was 'real love'.
We hadden besloten om het niemand te laten weten, zodat niemand ons kon uitschelden.
Zelfs Simone, onze moeder, wist het nog niet.. Dat hoefde van ons ook niet.
Zolang wij het maar van elkaar wisten, was het goed.

We kleedden ons om. Jij ging in bed liggen en ik gaf je een kus op je voorhoofd.
"Weltrusten, Billy.." zei ik en ik wou naar mijn eigen kamer toe lopen. "Tommi?" onderbrak je me.
"Nou, ehm.. Als je wilt mag je ook wel bij mij slapen." zei Bill. Ik glimlachte breed en ik ging naast mijn lieve broertje liggen.
Hij begon zachtjes woordjes te fluisteren, zoals "Ich liebe dich.." en ondertussen speelde hij met één van mijn dreads.
Zijn mooie, zwarte, lange lokken kriebelden in mijn gezicht, maar ik liet ze liggen.
Opeens kreeg ik sterke gevoelens, het waren verlangens. "Ik wil je, Bill." zei ik zacht en Bill keek me ondeugend aan.
Hij ging met zijn voeten langs mijn benen op. Hij begon me te kussen, eerst op mijn mond, toen op mijn borst en steeds verder zakte hij.
Toen hij bij de rand van mijn boxer was, stopte hij. Hij ging met zijn hand langs mijn penis op, en ik vond het heerlijk.
Hij ging met zijn hand in mijn boxer, en ik kon een kleine kreun van genot, niet inhouden. Meteen stopte Bill.
"Tom, pas nou op voor Simone." zei hij. "Ik weet het, maar je bent gewoon te geweldig." zei ik en Bill glimlachte.
We hadden elkaars boxers uitgedaan en we begonnen met elkaar te zoenen. Opeens hoorde ik iemand naar boven komen.
We trokken beide onze boxers weer aan, en ik ging op Bill onder de dekens liggen. Simone kwam binnen.
"Waar is Tom?" vroeg ze aan Bill, en Bill zweeg. Ze trok de dekens van Bill af en zag mij liggen, op de blote borst van mijn broer.
"Grapje..?" zei ik twijfelend toen onze moeder witjes werd. "Ehm.. Ja, ik laat jullie even alleen." zei ze.
"Kut!" zeiden Bill en ik tegelijk. Ik trok een XXL-shirt aan, en ik gooide er ook een naar Bill.
We liepen naar beneden, waar onze moeder witjes aan de tafel zat met haar vriendin, Maria.

______________________________________________________

Quotes? Comments?
Tell me =]

Moet ik verder gaan?
Of gewoon stoppen?

xox, Shar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

[TC] De waarheid.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TC] De waarheid..   [TC] De waarheid.. Icon_minitimedi 11 nov 2008 - 21:11

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY,

cuwl verhaal. Very Happy
Je moet gewoon verder gaan hoor.
Je mag niet wagen te gaan stoppen..

Liefs,<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

[TC] De waarheid.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TC] De waarheid..   [TC] De waarheid.. Icon_minitimevr 21 nov 2008 - 13:54

ik wil dat je heel snel verdergaat..

OMG..
wat gaat simone zegge..
ze moete namelijk gewoon bij elkaar blijven..

maar Shar..
waag het niet te stoppe.. Shocked
je bent verplicht verder te gaan..

Xxx
PRincess_Goudhaartjj..<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shar.Kaulitz




Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 26-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Bill's haar =]

[TC] De waarheid.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TC] De waarheid..   [TC] De waarheid.. Icon_minitimevr 21 nov 2008 - 18:19

yayy!! Shar doet reacties hebben,
En Shar doet nu verder gaan! =D


"Maar, Maria.. Ze lagen óp elkaar."
"Ja, maar het zijn indentieke tweelingbroers, die hebben een sterke band."
"Moet je mij zeggen, maar dan hoor je toch niet op elkaar te liggen?"
"Ze hebben toch niet gezoent ofzo?"
"Volgens mij niet, maar ze hadden alleen een boxer aan."
"Hebben jongens meer aan in bed dan?"
"Nee, maar.."
"Simone, maak je geen zorgen.. Dat ze op elkaar lagen, betekend nog niets."

Bill en ik liepen weer naar boven.
"Godzijdank, maria!" zei Bill en ik gaf hem nog gauw een kus op zijn mond.
"Tom, mam begint het door te krijgen. We moeten echt oppassen." zei Bill daarna. "Weet ik.." zei ik teleurgsteld.
"Mam gaat zo weg.. Zou je met mij, ehm.. Willen gaan douchen?" vroeg ik en Bill grijnsde. "Er is niets geiler, dan douchen met je broer!" zei hij enthousiast.
We glimlachten naar elkaar, en we wachten tot Simone de deur uit was. Daarna liepen we beiden met onze spullen de badkamer in.

[Bill]

In de badkamer aangekomen begon ik Tom, en hij mij, uit te kleden.
We bekeken elkaars lichaam, en we raakten er behoorlijk opgewonden van. Tom opende de douchecabine en zette de kraan aan.
Af en toe, voelde hij of hij warm genoeg is, met zijn hand. Niet veel later ging hij er onder staan, en ik volgde hem braaf.
De warme stralen van de douche, en het mooie lichaam van Tom gaven me kippenvel. Zijn dreads hingen voor zijn gezicht en werden nat door de kleine stralen.
Ik begon mijn broers nek te likken, en ging door naar onderen. Ik bukte, zodat ik bij zijn navel kon, en maakte er rondjes omheen met mijn tong.
Mijn tongpiercing liet ik expres een keer uitsteken toen ik verder naar beneden ging, ik was nu dicht bij zijn penis.
Ik hoorde Tom kreunen van genot toen ik hem begon te pijpen. Het warme water van de douche maakte het alleen maar geiler, en Tom kwam al snel klaar.
Ik keek hem ondeugend aan en stond toen weer op. Nu was Tom aan de beurt.

Hij begon me te tongzoenen, en ging daarna door naar mijn nek, waar hij een zuigzoen in achterliet.
Daarna ging hij steeds verder naar onderen. Hij pakte me bij mijn heupen vast en ging met zijn handen naar binnen, tot zijn handen om mijn penis heen zaten.
Hij stopte mijn penis in zijn mond en begon me te pijpen. Wat was dit heerlijk! Ik kreunde er stevig bij.
Toen, ook ik, klaarkwam. Gingen we onze haren wassen enzo, en gingen toen de douche uit. We pakten ieder een handoek en we droogden ons af.
Ik duwde mijn handoek om Tom heen, en trok hem bij me. Daarna gaf ik hem een lange, vurige tongzoen. Hij grijnsde, en we gingen verder met onszelf afdrogen.
Toen we alles hadden gedaan kwamen we de badkamer uit, en liepen we naar beneden. "Mam komt over vijf minuten thuis.." zei Tom.
"Ja.." zei ik en er viel een stilte. "Tommi?" vroeg ik en Tom keek naar me. "Ik vond het geweldig." zei ik. Tom grijnsde en gaf me nog een kus.
We liepen samen naar beneden toe, en we gingen TV kijken. Niet veel later kwam Simone naar binnen. Ze leek wel opgelucht dat we hier zaten.
"Hoi, Jongens.." zei ze, we knikten als antwoord. "Jullie worden morgen opgehaald door David." zei Simone, en wij knikten weer. "Hoelaat?" vroeg ik. "Rond half 5" zei ze.
"Ik ga naar buiten.. Ga je mee, Bill?" vroeg Tom. Ik knikte en liep met Tom mee naar buiten. Na een tijdje lopen, wist ik waar we heen gingen.
De 'Geheime plek'. Dat was een plek waar Tom en ik eerst altijd heen gingen met een meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[TC] De waarheid.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TC] De waarheid..   [TC] De waarheid.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TC] De waarheid..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Der Letzte Tag :: Fanfiction :: X-rated-
Ga naar: