Der Letzte Tag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 If I Ain't Got You

Ga naar beneden 
+4
BrokenStar
JudithxBill
Lis.x3
Romi<3
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:06

Hai mensjes,

Nieuw verhaaltje Very Happy
I hope you like it.
Heb ik samen geschreven met Yara, zit hier niet op het forum.

Nou een echte inleiding heb ik niet,
maar wel wat info:
Het wordt uit verschillende personen geschreven, meestal gewoon uit Yara en Romi,
heel soms ook uit de jongens van de band.
Romi en Yara zijn bevriend met de jongens van Tokio Hotel, ze zitten bij elkaar op school enz..
Yara heeft een relatie met Gustav en Romi is hopeloos verliefd op Tom.

Nou lijkt het jullie wat? Surprised
Als er reacties zijn komt er een deel Very Happy

Liefs,
Romi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Lis.x3

Lis.x3


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Bergeijk

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:12

Jaa romi is hopeloos verliefd op Tom,
Oud nieuws dude :]

More <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xlsax.hyves.nl
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:16

Weet ik,
maar dat klopt niet meer.
In het verhaal wel,
maar in real life niet xD

Nou deel 1:

.[POV Yara]

“Room, heb je nou nog geen outfit gekozen?” vraag ik met een zucht terwijl ik me achterover op haar bed laat vallen. “Nee, ik heb alles al ik weet niet hoe vaak gepast, maar de perfecte outfit zit er niet bij.” Wanhopig gooit ze haar handen in de lucht. “Komt het door Tom?” Vraag ik lachend. “Ehm….” “Ja dus, zal ik Gus even bellen om te vragen of Tom jou leuk vind?” “Je laat het!” “Dan doe ik het niet.” Hoofdschuddend van het lachen gooi ik haar wat kleren toe, die haar zeker zullen staan. “Ik kan het altijd nog doen, Gus zal het wel weten.” Grinnik ik bij het zien van Romi’s gezicht. “Je laat het hoor! Dat hij je vriend is, ok… maar je gaat me niet koppelen en je gaat al zeker niet aan hem vragen wat Tom van mij vind.” “Dan krijg je niet met Tom.” Zeg ik simpelweg en haal mijn schouders op. “Ik zie wel.” Mompelt ze, terwijl ze make-up op doet. Ik snap niet wat er zo leuk is aan make-up, elke ochtend dat gedoe. Gustav is allang blij dat ik het niet doe, ik moet er ook niet aan denken elke ochtend vroeg opstaan om een half uur mijn make-up te doen, wat is er het nut van? Niks, toch? Voor de jongens is het leuk, die zien een mooie meid, nemen met hem en na een week dumpen ze die meid weer en die is dan hartstikke zielig, barst in tranen uit en dan loopt haar make-up uit waardoor je er verschrikkelijk uit ziet. Nee, dan is het niks voor mij. En Gustav is het totaal met mij eens, de schat! We hebben nu alweer bijna drie maanden en we zijn echt superdol op elkaar en een leven zonder hem, dat kan ik me al niet eens meer voorstellen. “Zie ik er goed uit?” Vraagt Romi zo plotseling dat ik opschrik van mijn gedachten. “Je ziet er prachtig uit meid! Als Tom nu niet voor je valt, weet ik het ook niet meer.” Zeg ik met een glimlach en ze ziet er ook prachtig uit. Haar haar heeft ze opgestoken en de make-up zorgvuldig op haar gezicht gedaan.


Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Lis.x3

Lis.x3


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Bergeijk

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:45

Jaa en als tom dat niet doe sla ik hem wel xD
Komt superLisa ff voorbij -vliegt ook hier ff voorbij-

Meer sweetie <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xlsax.hyves.nl
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 18:51

@ Lisa: Jaaa, superLisa<33 Maar als jij hem slaat heeft die pijn, en dat is niet lief xD

Deel 2:

Romi POV:

Yara kan nu wel 300 keer zeggen dat Tom nu wel op me moet vallen, maar ik geloof er niks van. Ik zie er gewoon niet uit, hij kan wel 100 keer beter krijgen als mij.
‘Denk je nou echt dat hij op mij kan vallen?’ vraag ik toch nog maar een keer.
‘Ja tuurlijk wel, je ziet er super mooi uit en jullie passen gewoon bij elkaar’ zegt Yara.
‘Nou ik geloof er niks van’ zeg ik.
‘Als je zo doorgaat bel ik Gus echt nog op hoor’ zegt ze. Meteen houd ik mijn mond weer dicht. Laat maar zitten, als ik nou mijn mond niet dicht houd belt ze Gustav echt nog op en dan heb ik echt een probleem.
Ik zeg tegen Yara dat ze wel vast naar beneden kan gaan en daar tv kan gaan kijken of iets anders. Dan loop ik naar de spiegel en ga ervoor staan. Hoe kan ze nou zeggen dat ik er leuk uit zie? Ik trek mijn haren weer los, ja dat ziet er al iets beter uit. Nou heb ik gewoon lange krullen. Dan loop ik naar de douche en bekijk mijn make-up, ook dat haal ik er weer af. Ik doe het opnieuw op met een andere kleur.
Dan loop ik weer naar mijn kamer en kijk in de spiegel, ik mis iets. Ow wacht ik doe mijn laarzen met hakken aan. Dan loop ik naar beneden.

‘Wow je ziet er nog mooier uit’ zegt Yara.
‘Dankjewel’ zeg ik. ‘Zullen we nu gaan? Anders komen we zo meteen ook nog te laat.’
We lopen naar buiten richting mijn scooter.
‘Kom gewoon bij mij achterop’ zeg ik.
Ze stapt bij mij achterop en we rijden richting de school.

-------------------------------------------------
Reacties? Foutjes? Iets anders?

Liefs,
Romi
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
JudithxBill

JudithxBill


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bahnhofstraße 20. Neben Tom und Bill.

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 21:27

Heeey, dit verhaal ken ik dude. Het was echt geniaal gewoon!

Doeeei!

Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 21:43

Judith<33333

WTF hoe ken jij dat?? Shocked

Daaag,

Liefs
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
JudithxBill

JudithxBill


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bahnhofstraße 20. Neben Tom und Bill.

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 21:50

Je hebt het me een keer laten lezen, corrie!

Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 25 okt 2008 - 21:53

Owjaa..
Tot waar heb je gelezen dan?? Rolling Eyes
COrrie?? WTF

Liefs

Btw: Nieuw deel dan??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
BrokenStar

BrokenStar


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nijmegen

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 18:24

NIEUW DEEL. =D
Leuk verhaal.
En en en... Tom moet gewoon op Romi vallen, doewd. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 20:42

Okee,
haaai mensjes..

Hier deel 3 dan maar hea..

Deel 3

[POV Yara]

Zodra we bij school aankomen horen we de muziek buiten al. Ongeduldig wacht ik tot Romi haar scooter weg heeft gezet en dan lopen we naar binnen. Meteen kijk in het rond en zie Gustav. “Schatz!” Roept hij en geeft me een knuffel. Zo blijf ik nog even een tijdje tegen hem aan hangen tot ik gekuch hoor. “Krijgen wij geen begroeting?” Vraagt Bill die beteuterd kijkt. “Ach Billie toch…” zeg ik met een onschuldig stemmetje en knuffel hem stevig. Daarna volgt Tom en dan Georg. Als ik achter me kijk zie ik Romi nergens. “Even iemand zoeken.“ mompel ik, waar is dat kind nou? Terwijl ik me tussen al die mensen wurm (na wel ik weet niet hoeveel keer hoi te hebben gezegd) tref ik haar eindelijk aan bij de wc. “Meid, we zijn nog niet eens binnen en je zit hier al?” Vraag ik verbaasd. “Ik wil er gewoon niet heen, straks zeg ik nog stomme dingen.” “Hé, dat deed ik ook bij Gustav toen ik hem leerde kennen en hem leuk begon te vinden en kijk nu eens, we hebben samen wat. Kom op, je gaat gewoon met mij mee, ze zijn echt hartstikke aardig! En je moet niet aan die reputatie van Tom denken, daar zorg ik wel voor en ik zorg er wel voor dat hij verandert.” Smekend kijk ik haar aan. “Room, zonder jou is er echt niks aan hoor.” “Ok, dan.” Zucht ze, met tegen zin. Samen lopen we weer terug naar de jongens en ik leun tegen Gustav aan, die meteen zijn armen om mij heen doet. Vanuit mijn ooghoeken hou ik Romi in de gaten die wat met Bill aan het praten is. Dan voel ik wat nats op mijn hoofd. “GEORG!” Schreeuw ik en zie hoe hij lachend voor me staat. “Ik kon het niet laten.” Zegt hij onschuldig. “Mwee, mijn kleren verpest.” Zucht ik terwijl ik me in Gustav’s armen nestel en mijn gezicht tegen zijn borst aandruk. “Ach joh, het is maar een beetje water.” Sust Gustav me. Waarom weet hij altijd de goeie woorden te zeggen, behalve deze keer? Ik besluit er niet op te reageren en word dan door een jongen de dansvloer opgevraagd, aangezien ik geen zin heb om te dansen probeert hij het bij Romi die meteen “Ja” zegt. “Pfffttt…” Zucht Tom. “What’s up?” Vraag ik aan hem. “Nog even en ik was ontploft.” “Ontploft van verliefdheid zeker?” Lacht Bill. “Oeh… ons Tommie verliefd?” Hoor ik Georg vragen. Gustav en ik zeggen zelf niks, we kijken elkaar alleen even aan en glimlachen. Ik strijk door zijn haren en geef hem een kusje op zijn mond. “Kuch, kuch.” Hoor ik naast me en zie Tom, Bill en Georg onschuldig naar mij en Gustav kijken.

------------------------------------------------
Reacties? Foutjes? Iets anders?

Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 21:31

AWWW
LIKE TOM WIL HAAR WEL ö
Jej =D
Zeg zoek jij ngo een manier om Bill ej verhaal uit te krijgen?
-wbw-
ik ga hem ontvoeren Very Happy
-Billnapt hem-
<3
-knuffelt helemaaaaal plat-

Oke
ROMI VERTEL HET TOM!
HIJ VOELT HET OOK!
EN LIKE OMG!
PERFECT <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 21:40

Speciaal voor mijn nieuwe fan het laatste deel voor nu..
WEet namelijk niet wanneer ik weer tijd heb om te gaan posten..
Heb zoveel huiswerk voor schoool (kan ook niet ander met iets van 19 vakken Shocked )

Deel 4

Romi POV:

We staan met zijn allen bij elkaar en Gustav en Yara zijn de hele tijd aan het kleffen. Dan komt er een jongen aan, die vraagt aan Yara of ze mee gaat dansen maar ze zegt nee. Dan komt de jongen naar mij en vraagt het weer. Ik zeg meteen ja, want Tom is ook niet gezellig en zegt toch niks tegen mij.
‘Mag ik ook even weten hoe jij heet?’ vraag ik.
‘Ja hoor, ik heet Michael en hoe jij heet weet ik al’ zegt Michael. Verbaasd kijk ik hem aan, hoe kan hij nou weer weten hoe ik heet. Net alsof hij weet wat ik denk zegt hij: ‘Nou ik zie je wel eens op school en je wordt Romi genoemd, dus dan is het logisch dat je zo heet.. toch?’ zegt hij.
Ik knik en we lopen verder de dansvloer op, ik wil hem verder naar het midden trekken maar hij wil liever aan de buitenkant staan. Ik vind het best dus loop achter hem aan. Net op dat moment begint een slow nummer. Ik sla mijn armen om hem heen en hij legt voorzichtig zijn handen op mijn kont. Hij kijkt mij vragend aan, ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder.
Als Tom toch niet tegen mij praat, kan ik net zo goed met deze jongen gaan dansen. Tom doet net of ik niet besta en deze jongen geeft mij aandacht. Ik kijk langs Michael heen, daar zie ik onze groep staan. Ook zie ik Tom helemaal boos en scheldend weg lopen. Waar zal die nou weer last van hebben?

-----------------------------------
Reacties? Foutjes? Iets anders?

Liefs,
Romi<33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimezo 26 okt 2008 - 21:44

Nou kijk
Tom vindeht neit leuk dat jij met michael(JACKSON!!) danst
en hij wil liever met je dansen
Hijs gewoon bang dat jij hem afwijst en dat hij dan zielig is...

OEW I LOVE IT!
It's so WAUW!
<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimedi 28 okt 2008 - 20:59

Whaha,

Maar uhm, mensen ik ben nu niet thuis..
Dus uhm, heel misschien vanavond nog een stukje en anders morgen waarschijnlijk.

Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Lis.x3

Lis.x3


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Bergeijk

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimedi 28 okt 2008 - 21:02

Tom heeft last van verliefdheid
Op lieve romi =D
Toch? xD
meeeer sexerd xD<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xlsax.hyves.nl
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimedi 28 okt 2008 - 22:10

is niet echt gebruikelijk dat Tomi verliefd is..Very Happy
maar als hij verliefd wil worden..Very Happy
dan moet hij dat wel op de goede persoon worden..Very Happy

en dat issssss..??
ROMI..

Romi je bent de gelukkige..
maar ik denk niet dat Tomi het wil toegeven..

echt so..:

Tomi: Romi..??
Romi: Ja, Tom..!!
Tomi: ik wil je wat zeggen, maar durf het niet zo goed..
Romi: o__O owke.. wat wil je dan zeggen.. ik begint toch wel nieuwschierig te worden..
Tomi: Neeh Laat maar.. ik zei toch al ik durf niet..
Romi: o__O owke dan niet..*slaat Tomi in zijn gezicht* heb je zelf verdient..

ik weet.. nutteloze reactie..:S

maar je moet verder weiteren..

Xxx
Princess_Goudhaartjj
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimedi 28 okt 2008 - 23:26

@ Fugly: MICHAEL JACKSON Shocked NOu daar dans ik liever niet mee hoor xD Misschien denkt hij dat wel jaa.. Je zult het wel merken Very Happy
@ Lis.x3: I guess.. Sexerd Shocked Cool
@ Princess_Goudhaartjj: Oeh, ik ist de gelukkige Very Happy Ik weet niet of die het gaat toegeven, hope so queen Nee, is geen nutteloze reactie hoor xD

NOu mensen hier het stukje Very Happy
MOrgen waarschijnlijk geen nieuw stukje, ben ik heel druk aan het leren voor Geschiedenis en Engels..

Deel 5

[POV Yara]
Met een zucht sta ik op en hou Romi in de gaten, als er een slow nummer komt zie ik hoe close ze dicht bij elkaar gaan staan, wie was die gast ook alweer? Toch niet Michael? Godver, die verdomde player. Naast mij zie ik hoe Tom zich kwaad aan het maken is. “Tom, kalm.” Sus ik hem. “Nee, zie je het dan niet? Michael is haar gewoon aan het versieren.” “Alsof jij dat nooit doet.” Gooit Georg ertussen. “Jawel, maar ik doe het niet meteen van pats boem.” “Kuch kuch” zegt Bill. Woedend gaat Tom ervandoor, net als de jongens erachteraan willen gaan hou ik ze tegen.
“Ik praat wel met hem, meiden kunnen dat beter.” De jongens verbaasd achter latend volg ik Tom naar buiten waar hij op een bankje neerploft, ik ga ernaast zitten en een tijdje is het stil tussen ons. “Zou ze hem leuk vinden?” Vraagt hij zo plotseling dat ik opschrik van mijn eigen gedachten die bij Gustav waren. “Romi?” Vraag ik. Zou het dan toch zijn dat Tom ergens binnenin toch nog echt verliefd kan worden en niet alleen maar elke week een andere meid heeft, waar hij om bekend staat op school. “Ja… Yaar, wil je iets beloven?” “Tuurlijk.” Wat zou hij willen vertellen? “Ik vertel je straks iets, maar wil je het geheim houden? Tegenover Romi en de rest van de jongens?” Ik knik overtuigend ja en ben benieuwd wat hij wilt vertellen. “Ok.” zucht hij en stopt even. “Ik ben verliefd op Romi, maar dan ook echt verliefd!” Zou ik hem vertellen dat Romi ook op hem is? Nee, toch maar niet, hij moet er zelf achterkomen, als dat ooit gebeurt. “Maar dat is toch prachtig?” Zeg ik dan maar, ok, verkeerde zin, geweldig Yara. “Niet als ze met een ander danst en met een ander schuifelt op een langzaam nummer en je jezelf ziet terwijl je Michael uit je verbeelding haalt.” Zucht hij, ok, dit is het bewijs, hij is serieus verliefd op Romi en ik maar denken dat hij zijn hele leven een player bleef.
Na een tijdje lopen we samen weer naar binnen en ik zie dat Romi en Michael zich bij de rest van de groep hebben gevestigd. Naast me stopt Tom met lopen, maar ik duw hem voort. Romi leunt ondertussen wat tegen Michael aan en ik vloek zachtjes in mezelf. “Wat is er?” Vraagt Gustav aan me als ik naast hem ga staan. “Niks.” Mompel ik. “Helemaal niks.” Hij haalt zijn schouders op en loopt dan met Bill weg, Georg volgt even later en Tom ook. “Gezellig, in je eentje.” Mompel ik. “Cola graag.” Zeg ik tegen de barman en kijk wat verveeld. Romi en Michael zijn ondertussen ook weer gaan dansen, echt ik heb zin om die gast een klap te verkopen. Als ik mijn cola krijg drink ik die gelijk op en met een zucht van frustratie ga ik maar ergens in een lokaal zitten, niet dat er veel bijzonders te doen is in het lokaal.
“Hier zit je dus.” Hoor ik Gustav zeggen. Rustig slaat hij zijn armen om mij heen en ik laat mijn hoofd tegen zijn borst rusten. “Wat is er toch?” Vraagt hij. “Ik had deze avond anders ingeschat, niemand danst met mij, Romi is alleen bezig met die player van een Michael die ze niet eens leuk vind en nu opeens wel, Tom, Bill en Georg zijn ook weet ik veel waar naar toe en ik zit hier in mijn eentje een beetje te kniezen.” Mopper ik. “Kom is mee.” Zegt Gustav, zonder verder nog iets te zeggen trekt hij me weer mee naar de kantine waar het nu aardig druk begint te worden. Onze groep zie ik weer zitten bij de bar en tot mijn grote ergernis ook Michael. Meteen blijf ik stilstaan en Gustav is nu ook gedwongen om stil te staan. “Yaar, dat Michael je ex is weten we, wat hij geprobeerd heeft bij jou, dat weten we ook, maar daarom hoef je hem toch niet altijd te negeren?” “Jawel, want wat hij bij mij deed was niet normaal en als hij Room ook maar iets aandoet weet ik hem te vinden.” “Yaar.” Zucht Gustav. Wat heeft hij vandaag, normaal is Gustav nooit zo’n prater, maar nu opeens wel? “Ik ga, zeg jij het even tegen de rest? Ik heb hier geen zin meer in.” Met een verbeten gezicht loop ik naar de kapstok, pak mijn jas en loop dan naar buiten. Dan bedenk ik me dat ik niet met de fiets ben en dat het nog een aardig eind lopen is naar mijn huis. “Gefeliciteerd.” Mompel ik tegen mezelf. “Dit heb je weer prima gedaan Yara.” woedend begin ik met lopen en al met al ben ik blij dat het niet regent.

------------------------------------------------------
Klaaar voor vandaag xD
Reacties? Foutjes? Tips? Iets anders dan?

Liefs,
Romi<483
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimewo 29 okt 2008 - 0:33

iets anders kan ik je niet geven Room..

maar een REactie..Very Happy
altijd..Very Happy je weet wie het zegt.. euhm.. typt..Razz

GEWELDIG was is mijn reactie..
Als Romi zo stom blijft doen.. dan kom ik in actie..Very Happy
Ze moet op haar gevoelen afgaan en niet zomaar met een stomme kut player gaan..

kijk Tom is anders..
ik hoop dat Romi dat ook weet..

nou meis, ik weet niks meer..
ik wacht op je nieuwe stukjj..Very Happy

LoveYou..<3

Xxx
Princess_Goudhaartjj
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysiee

Aysiee


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : A'dam [:

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimevr 31 okt 2008 - 17:40

Woeh ik wil weten wat Micheal bij Yara heeft gedaan scratch
&hoezo heb jij 19 vakken? Of was dat gewoon een beetje overdreven? O___o
Ik heb zelf nog maar 8 vakken ö
Terug naar boven Ga naar beneden
_Lovelydaywithoutyou

_Lovelydaywithoutyou


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oosterhout

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimevr 31 okt 2008 - 18:10

jowmen :vork:

verder :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 1 nov 2008 - 0:15

@Princess_Goudhaartjj: Nou, ik blijf wel dom doen, ik wil jou namelijk wel in actie zien xD
@Aysiee: Tjaa, dan moet je toch nog ff geduld hebben hoor xD En uhm, dat was niet bepaald overdreven hoor Shocked Maar komt omdat ik nu in de 3 zit, op havo/vwo, en moet dit jaar profielkeuze maken. En moet dus alle vakken hebben.
@_Lovelydaywithoutyou: Zo dat is een korte reactie xD Maar ik begrijp het, vandaar een nieuw stukje Very Happy

Deel uhm... 6 al weer:

Romi POV.:

Vanuit mijn ooghoeken zie ik Yara en Gustav weglopen naar buiten. Ik bedenk met geen seconde en ren ook richting de uitgang. Onderweg kom ik Gustav tegen.
‘Waar gaat Yara heen?’ vraag ik.
‘Euhm….. Yara is naar huis, maar als je snel bent kun je haar nog inhalen’ zegt hij.
Ik knik naar Gustav en ren verder. Als ik de poort uit ren zie ik haar nog net aan het eind van de straat rechts af slaan. Ik blijf even staan en dan trek ik een sprintje. Als ik bijna bij haar ben stop ik.
‘Yara’ roep ik. Ze stopt ook en draait zich om.
‘Wacht even, dan kom ik naar je toen’ zeg ik.
Ze blijft staan en ik loop naar haar toe.
‘Wat is er? Waarom ben je weg gegaan?’ vraag ik.
‘Nou euhm…. ik weet niet hoe ik het moet zeggen’ begint ze. ‘Maar waarom was je in vredesnaam met Michael aan het dansen?’
‘Nou…… ik kon het gewoon niet aan om de hele avond in de buurt van Tom te staan terwijl hij me toch niet mag’ zeg ik.
‘Oh Romi, je zou mij gezelschap houden. En het zou vanavond niet om de jongens gaan’ zegt ze.
‘Ja ik weet het. Maar jij was de hele tijd bij Gustav en toen liep je in een keer achter een boze Tom aan, toen ik aan het dansen was met Michael’ zeg ik.
‘Dat zal hij je zelf wel uitleggen, denk ik. Maar dan moeten we nu wel weer teruggaan’ zegt Yara.
Ik knik en samen lopen we druk pratend weer terug naar school. Als we daar aankomen lopen we meteen daar naar binnen. Daar zien we onze vrienden staan. We lopen rustig naar hun toe. Ik ga zo ver mogelijk bij Tom en Michael uit de buurt staan. Maar Michael loopt meteen naar mij toe, hij wil zijn arm om mij heen slaan maar ik druk hem meteen weer weg.
‘We hebben toch iets? Of niet?’ vraagt Michael.
‘Nee, het was allemaal één grote vergissing. Ik wil niks met jou. Jij bent gewoon een arrogante zak’ zeg ik.
Als ik dat heb gezegd draai ik me om en loop naar buiten. Daar zie ik een bankje. Rustig loop ik naar het bankje en ga erop zitten. Dan lopen ineens de tranen over mijn wangen. Ik verpest ook altijd alles, ik doe ook altijd alles verkeerd.

Na een lange tijd voel ik ineens een arm om mij heen.


-------------------------------------------------------------
THE END..
Nee grapje xD

Reacties? Foutjes? Tips? Etwas anders?

Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 1 nov 2008 - 11:54

AS DA TOM NIET IS ROOM DAN STERF JIJ!
xD
Henk is aardig ^^
Ik weeeet het =D
Ladadieeeladaaduuu ladadam =D

Hij zou willen dattie michael jackson was joh x"D
Dikke negerheid, niks tegen negers hoor :O
XD
ROOOOM =D
Ik ga je stalken hoooor x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 1 nov 2008 - 12:06

NOu, fijn dan.
Ik hoop voor jou dat het Tom is,
anders ben ik dood Shocked

Je gaat me maar stalken.
Speciaal voor mijn stalkertje een nieuw deel Very Happy

Deel 7:

[POV Yara]
Als Romi naar buiten is, volgt Tom al vrij snel.
“Die gaan zoenen.” Merkt Bill op.
“Had je gedroomd jongen.” Zeg ik grinnikend.
“Yara, kan ik je even spreken?” Met een verbaasd gezicht draai ik me om en zie dan Michael voor me staan.
“Waarover?” Vraag ik zo normaal mogelijk, al begint de angst nu wel toe te slaan. Al moet het haast wel te merken zijn aan mijn stem dat ik me angstig voel, nu Michael zo dicht in de buurt staat.
“Ga weg jongen, je hebt hier niks te zoeken.” Zucht Georg die naast mij en Gustav komt staan.
“En waarom dan wel niet?” De irritatie in Michael’s stem is duidelijk te horen en ik druk me nog angstiger tegen Gustav aan. Beelden vliegen voorbij voor mijn netvlies, beelden die ik liever zo ver mogelijk de vergetelheid wereld in wil sturen, beelden die ik nooit meer wil zien. En nooit meer aan herinnert wil worden.
“Omdat je niet bij onze groep hoort en het is nog een wonder dat je niet van school getrapt bent na wat je haar hebt aangedaan.” Merkt Gustav op.
“Wat ik haar heb aangedaan, gaat jullie helemaal niks aan en dat de school het weet was al helemaal niet de bedoeling.”
“Flikker toch op.” Bemoeit Bill zich er woedend mee.
“Niet voor jou homo.” Dit keer is het mijn beurt om woedend te worden, want ik pik het van niemand, maar dan ook niemand dat iemand Bill uitscheld voor homo!
“Michael, ik geef je één goeie raad: Ga weg, nu! Niemand schelt mijn vrienden uit en doen ze dat wel, krijgen ze met mij te maken! Je boft dat je in je laatste jaar zit, maar ik kan er alsnog voor zorgen dat je van school gestuurd word.” Bijt ik hem toe en kijk hem woedend aan. Als blikken konden doden, dan was hij nu zeker dood geweest.
“Je weet niet wat je mij aan doet lieverd, besef je wel dat ik je leuk vind? Meer dan leuk om het nog duidelijker te vertellen.”
“En dat is een reden om mij iets aan te doen waar ieder meisje voor vreest? Jongen, je bent mijn ex en ik baal ervan dat ik ooit met jou heb genomen!”
“Oh wacht maar Yara, je bent nog niet van mij af.” Woedend draait hij zich om en beent dan weg. Angstig sta ik te trillen en leun tegen Gustav aan die rustig en bedaart over mijn rug wrijft.
“Ik haat hem.” Fluister ik terwijl ik mezelf tot orde probeer te roepen, de beelden die ik net weer naar achteren had geduwd, komen weer naar voren. De donkere kamer, zijn blik die al niet veel goeds betekende, hoe hij langzaam op mij afkwam, de gespannen sfeer, het was zo erg allemaal. En nog heeft hij het voor elkaar gekregen op school te mogen blijven, maar wat wil je ook met een vader die advocaat is?
Die wil natuurlijk dat zijn ‘lieve’ zoontje een goeie opleiding krijgt en ook advocaat word. Amehoela, Michael en advocaat worden? Dan ben ik nog eerder paus voor hij het woord ‘Advocaat’ ook maar kan uitspreken.

----------------------------------
Reacties? Foutjes? Tips? Iets?

Liefs,
de gestalktwordende Romi<33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitimeza 1 nov 2008 - 12:11

Citaat :
Als Romi naar buiten is, volgt Tom al vrij snel.
IK HAD GELIJK! IKHAD GELIIIJK!!!
jij blijftleven =D

Citaat :
“Flikker toch op.” Bemoeit Bill zich er woedend mee.
JAAA mijns chatje doet lief =D
Citaat :
“Niet voor jou homo.”
OKE NU STERF JIJ MENEER JACKSON! xD
Citaat :
Dit keer is het mijn beurt om woedend te worden, want ik pik het van niemand, maar dan ook niemand dat iemand Bill uitscheld voor homo!
IK OOK NIET Mad


Citaat :
De donkere kamer, zijn blik die al niet veel goeds betekende, hoe hij langzaam op mij afkwam, de gespannen sfeer, het was zo erg allemaal
Ik denk dak weet wat er is gebeurrt O.o
WAT EEEEN CREEEEEP!
ö


ROOOMSOES =D
<33
xx je stalker ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





If I Ain't Got You Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
If I Ain't Got You
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Der Letzte Tag :: Fanfiction :: Bandmember & Bandverhalen-
Ga naar: