Der Letzte Tag
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 If I Ain't Got You

Ga naar beneden 
+4
BrokenStar
JudithxBill
Lis.x3
Romi<3
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 nov 2008 - 18:53

Speciaal voor mijn lief stalkertje Henk Very Happy
Een nieuw deel Wink

Deel 8:

[Pov Tom]

“Hé gaat het?” Vraag ik aan haar en sla een arm om haar heen, niet wetend hoe ze zal reageren. “Ga weg Michael…” Snikt ze. Verbaasd kijk ik haar aan, word ik nou voor die gluiperd aangezien?
“Sorry, maar ik ben Michael niet…” Nu pas kijkt ze op en schrikt dan als ze mij ziet, zo eng ben ik toch niet? “Sorry… ik… ik bedoelde het niet zo en…” zonder haar zin af te maken rent ze weg en ik kijk haar verbaasd na. Wat heeft zij?
Met een zucht loop ik naar binnen richting de anderen, waar ik Yara trillend tegen Gustav aan zie leunen.

--------------------------------------------
Reacties? Foutjes? Tips? Iets?

Ik weet niet hoelang ik nog volop door kan gaan met posten,
heb namelijk niet heel erg veel meer xD
En 1 lezer, is niet bepaald veel Sad

Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 nov 2008 - 21:54

LIKE
ROMII!!!!
Da was tommi <3
muahahhaa xD

IK EBN WEL EEN UBERLEZER JA :K
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 nov 2008 - 22:16

Dat is waar,
jij bent een UBERLEZER,
en de enige op dit moment Sad

Maarja,
voor jou weer iets nieuws xD
Omdat je van de week niet zo veel zult krijgen,
dankzij mijn school. Ze ontvangen vast heel graag jou klachten xD

Deel 9:

Romi POV:

Ik ren richting de anderen, ondertussen bedenk ik me hoe dom ik net deed. Denken dat hij Michael was. Hoe kon hij dat nou zijn? Ik had zijn stem toch kunnen herken. Ik ben gewoon te dom voor woorden.
Als ik bij de anderen aankom zie ik Yara hevig trillend tegen Gustav aanstaan. Wat is er met haar aan de hand? Zal Michael iets bij haar hebben gedaan?
‘Lieve schat, wat is er gebeurd? Heeft Michael iets gedaan?’ vraag ik.
‘Ik wil het jullie wel vertellen, maar het lijkt me niet verstandig dat ik het hier doe. Kunnen we niet naar jou huis Romi?’ vraagt Yara.
Ik knik en langzaam lopen we allemaal naar buiten. Yara zegt dat ze bij Gustav achterop gaat zitten en dan blijkt Tom zijn band lek te zijn.
‘Ja maar ik ga niet met jou op een fiets’ zegt Bill. ‘Ga maar bij Romi achter op de scooter ofzo.’
Tom knikt en ik kijk heel erg verlegen. Oh nee nou moet hij ook nog bij mij achter op. Het kan toch niet waar zijn. Waarom moet dit allemaal op een avond gebeuren?

Tom loopt naar mij toe en vraagt wie er rijdt. Ik zeg dat hij wel mag rijden omdat ik me niet zo lekker voel. Hij gaat zitten en ik stap heel voorzichtig bij hem achter op. Hij draait zich om en kijkt naar mij.
‘Je mag je armen wel om mijn middel heen slaan hoor’ zegt hij.
Ik knik en sla heel rustig en voorzichtig mijn armen om zijn middel. Meteen word ik helemaal warm vanbinnen. Als ik nou niet zo dom had gedaan had ik me nu ook niet zo raar en mislukt gevoeld.

Als we bij mijn huis aankomen, stappen we allemaal af. We lopen naar de deur en ik doe hem open.

-------------------------------------------------
Reacties? Foutjes? Tips? Iets?

Liefs,
Romi<33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimema 3 nov 2008 - 20:56

OEWWWWWW!!!
hete seks jongen x'D
ergens lijk niet maaaar shusshh
Ik zei Tom nu op een roze Vespa x'D
I lolled ^^


IK GA JE SCHOOL DIK AANKLAGEN MEISJE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 nov 2008 - 18:47

@Fugly: Hete sex Shocked WTF!! huh, die 3de zin snap ik niet xD Ik heb geen roze vespa hoor xD Veel suc6 met aanklagen..

Maar hier een stukje Very Happy

Deel 10.


[Pov Yara]

Met trillende benen loop ik achter de rest aan. “Weet je zeker dat je het wilt vertellen aan hun?” Vraagt Gustav zachtjes. Ik knik ja, ondanks dat hij de enige is die het weet, wil ik gewoon dat de anderen het ook weten.

Op Romi’s kamer ga ik bij Gustav op schoot zitten die rustig over mijn arm wrijft. Ik zucht en begin dan alles te vertellen, hoe hij me mee nam vorig jaar toen we twee weken verkering hadden en wat er daarna gebeurde. Terwijl ik het vertel beginnen de tranen over mijn wangen te stromen en zie de beelden weer voor me.

Aan Romi’s gezicht kan ik zien dat ze kwaad is, maar waarom? Vanwege het feit dat ik het haar nooit verteld heb? Ik kon het gewoon niet.

“Gaat het?” Vraagt Gustav zachtjes aan me. Ik schud mijn hoofd van nee en laat de tranen nu de vrije loop terwijl iedereen om ons heen zit, stil. “Kom…” hij meld dat we even weg gaan en samen lopen we naar beneden, richting de keuken waar Gustav voor mij een glas met water pak en wat ik in één teug op drink. Ik sta nog altijd te trillen op mijn benen en ga snel op een stoel zitten. “Hé, rustig maar. Ze zullen vast niet kwaad zijn dat je het toen alleen aan mij had verteld.”

“Ik weet het, maar zag je Room’s gezicht? Alsof ze, tsjaa, ik weet niet… alsof ze gewoon kwaad was dat ik het altijd voor haar heb achtergehouden, maar dat mag toch? Ik bedoel, niet de hele wereld hoef te weten dat ik verkracht ben.”

“Ik zag haar gezicht inderdaad, ik kan maar niet plaatsen wat ze denkt. Tuurlijk mag je het achterhouden, het is jouw keuze als je het niet wilt vertellen.”

Rustig laat hij mij op zijn schoot zitten en drukt me dan zachtjes tegen zich aan, bang mij nog meer ellende aan te doen, denk ik.

---------------------------------------------------
Reacties? Foutjes? Tips? Iets??


Liefs,
Romi<33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 nov 2008 - 18:58

agh..Sad
zielige Yara..Sad

mag ik die micheal in elkaar ramme..
ben ik heel goed in..xD

en Romi je moet niet boos zijn op Yara..
ze hoeft je niet alles te vertellen..
als het niet voor jouw lieve oortjjs is bestemd..Razz

nou Roomseltjj..
snel weer een stukjj..
love you so damn much..

Xxx
PRincess_Goudhaartjj
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 nov 2008 - 19:11

Ook hier moeten eerst meer reacties zijn,,xD
Van verschillende personen.

En wie zegt dat ik boos ben?
Dat heb ik niet verteld in het verhaal xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 nov 2008 - 11:41

Je keeeek alleen boos x'D
Whatever
ga huilen x'D

Nu me gewone reactie...
xD
Yaaaraaa :O
-big plet knuffel-
arm kindje

TOM!
Ga naar romi du! :K
xD
-schuift tom naar roomsoes- =D
Nu is iedereen blij
O wacht
BILLIEE!
-springt op schoot bij hem-
<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 nov 2008 - 23:19

Sorry mensen,
jullie moeten denk ik ff een weekje wachten.
Mijn computer is namelijk weer geflipt,
dus ik ben alles kwijt x(
Maar het voordeel is dat ik het niet alleen heb geschreven dus Yara heeft het nog Very Happy

Alleen, deze week krijg ik dus mijn andere computer,
maar dan moet ik alles er eerst weer opzetten.

Dus jullie moeten ff geduld hebben Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
_Lovelydaywithoutyou

_Lovelydaywithoutyou


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oosterhout

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 nov 2008 - 23:23

Jeej cool stuk Very Happy
en om nog ff op mijn vorige reactie terug te komen,
ik ben echt ENORM goed in lange reacties
*KUCH*
maar iig koel verhaal, en en
ZE MOET GEWOON TOM DIK OP ZN BEK PAKKEN!!!



sorry Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 nov 2008 - 17:16

is helemaal mee eens..

sorry dat ik lang niet meer heb gereageerd ofsow..Sad
maar goed..

je moet dus weer heel snel evrder gaan
Roomseltjj..Very Happy

love you..
Xxx
Princess_Goudhaartjj
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 nov 2008 - 23:32

JUllie hebben geluk,
heb deze week themaweek.
Dus morgen ga ik lief zijn,
en krijgen jullie wat nieuwe stukjes Very Happy

Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedi 18 nov 2008 - 23:44

MOOOOI! <3
lalalalaa xD
graaww xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 nov 2008 - 0:53

JOEPIE DE POEPIE..xD

tralalalalalalala tralalalalalalala..xD
nou ik is weer blij met jouw..Very Happy

Xxx..
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 nov 2008 - 18:27

@_Lovelydaywithoutyou: Maakt niet uit, korte reacties zijn ook leuk hoor Wink Als je alleen al een reactie krijgt ben je heel erg blij hoor xD Dankje. Tjaa, dat is een mogelijkheid, maar niet zo'n goed idee denk ik xD
@Princess_Goudhaartjj: Ik ga weer verder hoor Very Happy Ik ben ook heel erg blij met jou hoor;)
Jij bent lief(A)
@Fugly: Jaaa, mooi hea??xD Wat ben jij levenloos xD (Nee grapje hoor lief meisje:D)

Okee, nou ff gerereact xD
Hope your happy with me xD
Und jetzt weiter mit die Geschichte xD

Deel 11:
Romi POV:

Ik schrik me half dood als ik hoor wat er met Yara is gebeurd. Meteen staat mijn gezicht op onweer, hoe heeft die sukkel haar dat aan kunnen doen? Gustav zegt dat hij en Yara even naar beneden gaan.
Als ze de deur uit zijn lopen ook bij mij de tranen over mijn gezicht. Van een paar traantje worden het hele grote biggelende tranen. Bill merkt het en komt naar mij toe. Hij slaat zijn arm om me heen.
‘Wat is er Romi?’ vraagt hij.
‘Ik kan gewoon niet geloven wat er is gebeurd. En dat ik dan vanavond ook nog met hem heb gedanst en geschuifeld’ zeg ik, terwijl de tranen door blijven stromen.
‘Jij wist het toch ook niet? En ja, eigenlijk had niemand gedacht dat jij met hem zou dansen’ zegt Bill.
‘Ik weet het, ik snap het zelf eigenlijk ook niet. Ik weet eigenlijk wel waarom en dat wil ik jou ook wel vertellen, maar ik heb liever niet dat hun er dan bij zijn’ zeg ik terwijl ik voorzichtig naar Georg en Tom wijs.
Tom en Georg knikken en lopen rustig de kamer uit. Ik hoor ze allebei van de trap aflopen en naar de kamer gaan. Na een paar minuten hoor ik de televisie op vol geluid.
Ik kijk weer naar Bill en dan weer naar de grond.
‘Romi’ begint Bill,’ik denk dat ik al weet wat er aan de hand is’.
‘Maar, hoe kan dat dan? Ik heb het alleen tegen Yara gezegd’ zeg ik.
‘Nou is het zo dat jij Tom leuk vindt?’ vraagt Bill.
Ik knik en kijk hem aan, dan zeg ik: ‘ik vind het zo dom van mij. Weet je waarom ik het heb gedaan?
Bill schudt van nee.
‘Omdat ik weet dat Tom nooit op iemand zoals mij zou vallen. Ik ben gewoon niet knap genoeg voor hem. Hij is zo knap en de meisjes op school hangen aan zijn voeten, daarom wou ik hem niet lastig vallen met mijn verliefdheid’.

-----------------------------------------------------
Reacties? Tips? Kritiek? Iets?

Nou, tot snel.
Maybe vanaaf nog iets.
Als er reacties zijn xD

Liefs,
Romi<33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 nov 2008 - 1:50

aangezien ik weet dat jij vandaag niet meer gaat poste..
wil ik nog wel een react plaatsen..

Very Happy:D:D
vind weer een lief stukjj..
arme Romi..
je moet gewoon tegen Tom zegge wat je voor hem voelt..
je weet maar nooit wat hij tegen jouw zegt..
of wat zijn gevoels zijn voor jouw weet jj..xD

dus weer heel snell verdergaan..

Xxx..xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 nov 2008 - 15:52

Hay Very Happy
Hier ben ik weer hoor Wink
Speciaal voor de liefurd een nieuw stukje (A)

Deel 12:
.[POV Yara]
Na een tijdje komen Tom en Georg ook beneden, expres kijk ik van ze weg. “Heey” zeggen ze en ploffen neer op één van de twee banken. Tom gaat zoals gewoonlijk onderuitgezakt zitten en Georg gaat er naast zitten. “Dus…” begint Georg.
“Wat?” Vraagt Gustav. “Niks?” Bemoeit Tom zich ermee. “Jongens, lekker interessant.” Grinnikt Tom die een kussen naar Georg gooit. Ik kijk even op en zie hoe ze een kussengevecht beginnen. Als ik er eentje tegen mij aankrijg loop ik naar buiten, naar de tuin. Automatisch komen de beelden van een jaar terug naar voren, meteen dwing ik ze weg te gaan. Ik wil niet alles opnieuw herbeleven.
Zachtjes voel ik hoe er regendruppels op mijn schouders belanden, na even zo gezeten te hebben begint het harder te regenen. Met een zucht sta ik op en kom kletsnat binnen, zonder een woord te zeggen loop ik door naar de voordeur en slenter naar mijn eigen huis. Daar aangekomen is er zoals gewoonlijk weer is niemand thuis. Op tafel ligt een briefje waarop staat:
“Hoi lieverd,
We moeten overwerken, het is een belangrijke zaak. In de koelkast staat eten voor je.
Kusjes mam”
Ik zucht even en haal het eten uit de koelkast, warm het op en eet het dan op.

-----------------------------------------------------------------------------
Reacties? TIPS? Iets?:O

Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 nov 2008 - 18:03

Aww
-knuffelt yara-

-knuffelt romi-
AWW <3

Ik ben in knuffelbui
en een tip: Ga maar verder typen^^
Ik wil dat Bill eht weet
En Bill zal het vanzelf tegen gustav zeggen
die zegt het tegen georg
en dan weet heel de school het x'D
behalve tom xD
Hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 nov 2008 - 21:55

Dat Bill wat weet?:O
Uhm.
Ik post heel misschien straks nog wat x3
Denk het niet, dan word het morgen Wink


JA RECLAMEen heel boeiend: ik ben een nieuw verhaal aan het schrijven, weet alleen niet of ik hem over een tijdje wel moet gaan posten. zijn der mensen die de inleiding willen lezen (A)VOOR MEZELF xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 nov 2008 - 16:39

JA IK WEET DUBBELPOST MAG IK EIGENLIJK NIET,
MAAR IK DOE HET NU WEL x3

Nog ff wat ik gister ook had gepost:
en heel boeiend: ik ben een nieuw verhaal aan het schrijven, weet alleen niet of ik hem over een tijdje wel moet gaan posten. zijn der mensen die de inleiding willen lezen (A)

Okee, en nu voor mijn lieve fans<3 een nieuw deeltje Wink

Deel 13:

.Romi POV:

‘Maar Romi, hoe kom jij daar bij? Straks vindt hij jou ook leuk, dan ben je ook niet slim bezig geweest’ zegt Bill, terwijl hij een arm om mij heen slaat.
Ik knik dat ik het begrijp, zo blijven we een tijdje zitten.

Na een kwartier hoor ik de voordeur dichtslaan. Bill en ik staan op en lopen rustig de trap af. Als we de kamer inlopen zien we dat Tom, Georg en Gustav druk bezig zijn met een kussengevecht. Meteen krijg ik een kussen tegen mijn hoofd van Georg. Ik pak ook een kussen van de bank en gooi hem terug. Precies in zijn gezicht.
Na een tijdje liggen we allemaal vermoeid op de grond. Iedereen is aan het nahijgen.
‘Waar is Yara eigenlijk?’ vraagt Gustav.
‘Geen idee, ik zal haar wel even bellen’ zeg ik.
Ik pak mijn telefoon en bel naar haar huis. Bijna meteen wordt er opgenomen.

‘Met Yara’ zegt Yara.
‘Met Romi’ zeg ik.
‘Ja sorry, maar ik ben naar huis gegaan. Ik hield het niet meer vol’ zegt ze.
‘Ach meisje toch, zal ik even bij je langskomen? Dan gaan we daarna weer naar mij en blijf jij bij mij slapen’.
‘Ja is goed, blijven de jongens ook slapen?’
‘Euhm, ik weet het niet, ik zal het even vragen, wacht even’ zeg ik. ‘Jongens blijven jullie hier ook slapen?’
Er komt gemompel uit vier monden wat ik als ja versta.
‘Ja ze blijven ook slapen’.
‘Oke, dan zie ik je zo bij mij, doeg’.
‘Doeg meisje’.
Ik hang op en loop weer terug naar de kamer. Daar liggen de jongens nog steeds op de grond.
‘Als jullie nou even naar huis gaan en jullie slaap spullen halen, dan zien we elkaar over een half uurtje hier’ zeg ik.
‘Ja, is goed’ zegt Bill terwijl hij opstaat en naar de gang loopt. De anderen staan ook op en lopen ook naar de deur, rustig loop ik achter ze aan. Ik doe mijn jas aan en loop met de jongens naar buiten. We zeggen elkaar gedag en dan stap ik op de fiets richting Yara.

-------------------------------------------------
Reacties? Tips? Iets?

We zijn nu op de helft van wat er al getypt is xD
IK WIL REACTIES xD BEN REACTIEMONSTER x3

Liefs,
Romi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 nov 2008 - 17:28

Ik ben moe xD
Dus deze reactie is neit boeiend
Me konijn likt O.o <3
AAUW!
Ze beeet me O.o


MEEEER!!
Terug naar boven Ga naar beneden
_Lovelydaywithoutyou

_Lovelydaywithoutyou


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oosterhout

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 nov 2008 - 20:10

Leuk, cool hip vet

verder :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Princess_Goudhaartjj

Princess_Goudhaartjj


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 27-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hellevoetsluis

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 nov 2008 - 21:16

vet cute..xD
weer een leuk stukjj..Very Happy

maar even over dat andere verhaal van je..
daar wil ik wel de inleiding van leze..xD

maar meis..
mijn reactie is nii so heel boeiend..x'D

mja.. snel meer wijffie..

jij bent lief..(L)

Xxx....
Terug naar boven Ga naar beneden
Romi<3

Romi<3


Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grolle, voor wie daar ooit van heeft gehoord xD

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 nov 2008 - 19:07

Haaaay Very Happy

Sorry echt heel erg sorry dat het zo lang heeft geduurd.
Maar ik word echt helemaal gek van school,
veel te veel huiswerk enz..

NOuja,
hier voor jullie een nieuw deel.

Deel 14:
Yara POV

Versuft pak ik wat spullen in en plof op mijn bed neer. Als ik net zit gaat de bel. “Ik doe open!” hoor ik mijn broer schreeuwen. Even later hoor ik voetstappen op de trap en dan zie ik Romi in de gang staan.
“Meiss,’ zegt ze en we omhelzen elkaar. “Jij gaat nu mee en dan gaan we lol maken!” Zegt ze op dwingende toon. Ik focus een glimlach op mijn gezicht en loop dan met haar mee naar beneden. Ik roep snel nog dat ik ben logeren bij Romi.
Buiten pak ik mijn fiets en fiets dan samen met Romi weer naar haar huis. Zwijgend doen we de deur open en ik pleur mijn tas op de grond. Als we net zitten gaat de bel en komen de jongens binnen. Ik geef Gustav even een kus en ga dan languit op de bank liggen.
“Waar moeten wij nou zitten?” Vraagt Tom quasi beledigd. “Op een stoel, of de grond?” Stel ik voor. “Hm… nee dank je.” Zonder enige waarschuwing gaat hij boven op mij zitten en sla ik een verbaasd kreetje, waardoor Gustav en de anderen onze kant op kijken.
“Tom, zou je zo vriendelijk willen zijn mijn vriendin heel te laten? Ze moet nog langer mee als vandaag.” Grinnikt Gustav. Als Tom nog niet van mijn schoot af wilt, krijg ik een ideetje.
Heel langzaam probeer ik mijn been omhoog te krijgen waardoor hij wel gedwongen word om te moeten staan.
“Vergeet het maar Yaar…” zegt hij grijnzend. “Tom, je begint zwaar te worden.” Zeg ik en trek een zielig gezicht met een pruillipje. “Ah gossie toch, moet het kleine meisje huilen?”
“Ja, want die grote meneer die op mij zit word heel erg zwaar.” Zeg ik pruilend en kijk hem smekend aan. “Moet grote Tom dan maar op de grond zitten?” Hevig knik ik ja en zie hoe Tom op de grond gaat zitten.
“Missie geslaagd” Roep ik juichend uit. Meteen liggen de anderen in een deuk en kijk ik ze verbaasd aan. “Wat hebben jullie nou weer?” Vraag ik een beetje heel erg verbaast door hun plotselinge lachbui.
“Nou, je had jezelf moeten zien net met Tom, het was te hilarisch!” Lacht Georg die bijna tegen de tafel valt door het rollen van het lachen – letterlijk -. “Jongens, dit is niet leuk…” zeg ik en zet weer een zielig gezicht op met een pruillipje. Snel stopt Gustav met lachen, loopt naar me toe en zoent me dan.
Ik glimlach, sla mijn armen om zijn nek en trek hem dichter naar me toe. “Kuch, kuch” hoor ik iemand kuchen. Verbaasd kijken we op en zien dan Romi, Bill, Tom en Georg met een raar gezicht naar ons kijken. Ik geef Gustav een knipoog en ik voel zijn lippen weer op de mijne, wat is hij toch geweldig! Hij begreep me precies.
“ja, zo is het wel genoeg hoor…” roept Bill en gaat expres tussen ons instaan. “Hé, dat is niet eerlijk!” Protesteer ik, ook Gustav begint te protesteren maar het maakt hun blijkbaar allemaal niks uit.

------------------------------------------------------------
Tadaaaaaaaa, reacties betekent nieuw deel (als ik geen hw voor school heb;))

Liefs,
Romi<33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://romidekeijzer.hyves.nl
Fugly

Fugly


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 31

If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 nov 2008 - 1:35

IK EHB EEN REACTIE

Nee da boeit ons helemaala niks xD
maaar ik ebn zzooo verliefd <3
XD

Ik wil meeer meer meeer
want tom si op romi ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





If I Ain't Got You - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If I Ain't Got You   If I Ain't Got You - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
If I Ain't Got You
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Der Letzte Tag :: Fanfiction :: Bandmember & Bandverhalen-
Ga naar: